בריאות טבעית – תזונה מרפאת ומבריאה

לכל אחד מאיתנו יש את הכח לשנות!

"וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, הִנֵּה נָתַתִּי לָכֶם אֶת-כָּל-עֵשֶׂב זֹרֵעַ זֶרַע אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ, וְאֶת-כָּל-הָעֵץ אֲשֶׁר-בּוֹ פְרִי-עֵץ, זֹרֵעַ זָרַע:  לָכֶם יִהְיֶה, לְאָכְלָה"

בראשית פרק א פס’ כ”ט

גישת הרמב”ם אומרת: “החוט המשולש לא יינתק במהרה”.  ההתייחסות לאדם היא כוללנית ואינדיבידואלית.  הרמב”ם מדבר על התזונה ועל יכולת הגוף לרפא ולשמר את עצמו ולכן תזונה היא המרכיב הראשוני והבסיסי בריפוי ופליטת רעלים. לכן כדי להגיע לריפוי ובריאות אופטימלית זהו הכלי הראשוני שנטפל בו ברובד הפיזי.
מהו ריפוי אמיתי? חידוש רקמות ותאים פגועים, חולים ו/או מתים. כדי לגרום לריפוי אמיתי יש לתת תשומת לב להרכב הדם שלנו ולכן התזונה היא חלק חשוב ונכבד בתהליך.

היסודות של אבני הגוף שלנו נמצאים באדמה ומבחינתנו הפירות והירקות הם הקפסולה של מה שהגוף שלנו צריך- חלבונים, שומנים, סוכרים, מינרלים, ויטמינים, אינזימים וכו (יסוד נוסף מגיע מהאוויר וזהו החמצן) במהלך הטיפול אני מדריכה לתזונה בריאה כל אדם באופן אישי ע”פ מצבו הבריאותי, הנפשי והרגשי וכו'.  אני מטפלת ומאזנת את נפשו של האדם ומעניקה כלים ויכולות להתמודד עם בריאותו וחייו אני סבורה שהגוף יכול להזין את עצמו בעזרת מזון עשיר בויטמינים ומינרלים ונטילת תוספי מזון הכרחית רק במצבי קיצון מסוימים.

זכרו – התזונה קובעת את מצבנו הבריאותי וטיפול תזונתי מסייע רבות לבריאותנו.

מטופלים רבים פונים לטיפול נטורופתי על מנת להחזיר לגוף את האיזון הטבעי שלו. ע”פ רוב אנשים מגיעים כשהם בתוך החולי למרות שישנה מגמה קלה של שינוי ושיפור ויש לא מעט המגיעים כדי למנוע.

הנטורופתיה מתייחסת לאדם כשלם ומעודדת את כוחות הריפוי הטבעיים שלו והיא בעצם אינה שיטת טיפול אלא אוסף של שיטות טיפול שמטרתן לסייע לגוף להתמודד ולרפא את עצמו פיזית נפשית ורוחנית. שיטה זו אינה עושה את העבודה בשביל הגוף או הנפש אלא האדם עצמו בעזרת כוחות הבריאה המופלאים שעומדים לרשותנו.

אני רוחשת לרפואה הקונבנציונאלית מקום של כבוד במצבים אקוטיים ומיידיים כמו טיפול נמרץ, ניתוחים וכו’ . אני מאמינה שיש מקומות שיש לפגוש ברפואה זו אך לצערי הרפואה הקונבנציונאלית לא יודעת ולא הגיעה עדיין לנוסחה לטיפול אמיתי במחלות כרוניות.

הגישה הטיפולית שלי טומנת בחובה מספר כלים שאותם אני משלבת ביעוץ ובטיפול לכל אדם ע"פ מה הוא מביא עימו לקליניקה בהתאמה אישית וע"פ הידע שזורם אליי לגביו בתיקשור רפואי.

הכלים השלובים שלי: תזונה טבעית, רפואת צמחים ועשבים, פרחי באך וארומתרפיה, אירידיולוגיה, דיקור סיני, מוקסות, הומוטוקסיקולוגיה, אימון רוחני ע"פ גישת היהדות, ביורוגונומי/התמרה מרכבה, הילינג קבלי, קלפים טיפוליים, טוטם החיות האינדיאני ושפת האור-גיאומטריה מקודשת.

מוזמנים להתייעץ איתי עוד היום כי הבחירה בידך! לעיתים אנו זקוקים רק לעזרה קטנה, דחיפה או תמיכה כדי להניע את חיינו ובריאותנו.   בריאות שלמה ומהירה !