קוסמטיקה ומרקחות טבעיות

הייתי מוסיף פה גם קצת טקסט כללי על הקטגוריה רוחניות ובריאות. הייתי מוסיף פה גם קצת טקסט כללי על הקטגוריה רוחניות ובריאות. הייתי מוסיף פה גם קצת טקסט כללי על הקטגוריה רוחניות ובריאות. הייתי מוסיף פה גם קצת טקסט כללי על הקטגוריה רוחניות ובריאות. הייתי מוסיף פה גם קצת טקסט כללי על הקטגוריה רוחניות ובריאות. הייתי מוסיף פה גם קצת טקסט כללי על הקטגוריה רוחניות ובריאות.

טיפול יופי ארומתרפי

טיפול הוליסטי יופי וזוהר מפנק ועשיר בחומרים טבעיים ומבוססים על שמנים ארומתרפיים טהורים. הטיפול כולל טיפול ועיסוי פנים, עיסוי ידיים ורגליים, אבנים חמות. הטיפול הינו כייפי עם הרבה ערך מוסף לעור בריא, זוהר ומפנק.

טיפול קוסמטי טבעי ודיקור

אם נסתכל ונביט על הנשים הסיניות והיפניות במזרח נראה שהעור שלהן בד"כ מתוח ואסתטי מאוד גם בגילאים מבוגרים. הרופאים הסינים גילו כשטיפלו בחולים עם שיתוק בפנים שהדיקור וטכניקות נוספות גורמות להצערת העור ולטיפוחו . בעצם הדיקור מסייע בחידוש הנעורים ובהחייאת העור בצורה טבעית.

מרקחות טבעיות

אחת האהבות הגדולות שלי. הצמחים הינם אחת המתנות הגדולות ביותר שהביא לנו הבורא בתוך העולם שלנו. לצמחים מעבר להיותם חומר יש להם תדר מרפא ומרגיע. בלילות אני "מכשפת" את הצמחים , מדברת איתם ומפיקה מהם את כל מה שאפשרי להפיק מהם.